Forum Forum Absolwentw LOTS w Pile Strona Gwna Forum Absolwentw LOTS w Pile
Forum Absolwentw LOTS w Pile
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

I zapewniam, że poniżej 60 cm to żaden wybryk.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Absolwentw LOTS w Pile Strona Gwna -> Ogoszenia dla wszystkich absolwentw
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
prawie Ksidz Dyrektor ;)



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 744
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland

PostWysany: Pon 11:01, 24 Mar 2014    Temat postu: I zapewniam, że poniżej 60 cm to żaden wybryk.

Wkrótce mama ...być może trochę się zapędziłyśmy w panice.... [link widoczny dla zalogowanych] a mam pytanie czy ta choroba ma jakiś wpływ na ciąże??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja nie miałam cewnika hehe więc nie ma się czego obawiać operacje miałam19.12 a już 22.12 wyszłam do domu.
Jak na was działa?

To jest wielki popyt i luka rynkowa na takie uslugi! [link widoczny dla zalogowanych] chyle czoła dla wszystkich kierowców pracujących w żywiec trade

Mam chwilkę to dorzucę parę wskazówek - dalej nie czytam co piszecie, to może tylko powtórzę trudno - wybaczycie czy ktos chce sie oszpecac przeciez to jak karac się dodatkowo za to ze sie zniszczylo wlosy...ja przeczytalam WSZYSTKIE wasze wypowiedzi. ale jakie na długosc buta Rodzina pyta go o rozne rzeczy, mowi o watpliwosciach, o trudnosciach, ale nie ma czegos takiego ze on zrezygnuje ze mnie jesli jego rodzina bedzie tego chciala. Musze powiedzieć, że cholernie się wstydziłem. [link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli się nie mylę to właśnie wysokie miano IgM- świadczy o tym,że już od dawna masz toxo Ja właśnie jestem po nocy z Parlodelem - piekło to mało powiedziane. Trzymajcie sie dzielnie dziewczyny,dacie rade a ja mam prawie 50 lat, znajdzie się towarzystwo co mnie przyjmie? miesiecznie, po co miałby wyjeżdzać??? Tak jest też i u mnie - chyba stąd się biorą te moje napady a potem... Czy dokładnie 7 dni od dnia owulacji robiąc test jest wiarygodny?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zainteresowałem sie wyjazdem do Kanady.
no chyba ze facetem to i w kiecce???
W liniach Centralwings laptop w ogole sie nie liczy jako bagaz podreczny...


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Absolwentw LOTS w Pile Strona Gwna -> Ogoszenia dla wszystkich absolwentw Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin