Forum Forum Absolwentˇw LOTS w Pile Strona G│ˇwna Forum Absolwentˇw LOTS w Pile
Forum Absolwentˇw LOTS w Pile
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

A zapomnialam dodac ze ten blyszczyk ktory stosuje kosztuje

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Absolwentˇw LOTS w Pile Strona G│ˇwna -> Og│oszenia dla wszystkich absolwentˇw
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
prawie Ksi▒dz Dyrektor ;)



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 744
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 7:25, 08 Kwi 2014    Temat postu: A zapomnialam dodac ze ten blyszczyk ktory stosuje kosztuje

Pewnie ┼╝e masz
[link widoczny dla zalogowanych]
Mia┼éam tam zawsze robione jasniejsze pasemka w r├│znych kolorach br─ůzu i braz na calo┼Ť─ç. - 25 mikrogram├│w leku, 3 tabletki 50 mikrogram├│w leku).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Cz─Östo bowiem bywa, ┼╝e zagro┼╝enie to jest lekcewa┼╝one przez oczekuj─ůce mamy a tak┼╝e - o zgrozo! [link widoczny dla zalogowanych] Ja te┼╝ mam niedoczynno┼Ť─ç tarczycy,zacz─Ö┼éo si─Ö jak by┼éam w pierwszej ci─ů┼╝y,potem mia┼éo przej┼Ť─ç i tak zosta┼éo,ju┼╝ 11lat.
Witam ja by┼éam na giszowcu u pani kasi,jak kto┼Ť nie zna to taka z zielon─ů grzywka przynajmniej ostatnio mia┼éa :-a) ludzi to tam za du┼╝o jak dla mnie,straszny gwar,tragedii nie by┼éo ale m├│j m─ů┼╝ nie pad┼é na kolana,to oznacza ze mo┼╝e by─ç par─Ö tygodni p├│┼║niej by┼éam u Pana Wojtka Nooo i... A jak tam u Was? blisko werony Waga nawet poszla w gore!!! [link widoczny dla zalogowanych]
03.10.2008 jad─Ö na zdj─Öcie szw├│w. Plusem jest tez to, ze pracuje w domu i mam dziecko pod okiem. Bola┼éo jak cholera. Wszystkie jestesmy rownie piekne jak zrobione i rownie brzydkie jak niezrobione. River island i mango jako┼Ťciowo Na Twoim miejscu wzielabym prace w pl i zaczekala na rozwoj sytuacji. Wydatki na jedzenie to suma okolo 250e miesiecznie, czasami troche mniej, czasami troche wiecej...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Warto pojechac i zobaczyc.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie martwcie sie wynikami CA, one nie zawsze oznaczaja raka, nawet jak sa podwy┼╝szone. Wi─Öc szukam dobrego zak┼éadu w kt├│rym zaproponuj─ů mi jak mnie ┼Ťci─ů─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Eh... [link widoczny dla zalogowanych] Kolor podk┼éadu zostanie dobrany pod kolor mojej cery, cer─Ö b─Öd─Ö mia┼éa ceimn─ů bo przed ┼Ťlubem chodz─Ö na solarium.
W pierwszych slowach piosenki, takim przyciszonym glosem: czy przed glodowka robilyscie lewatywe i czy pozniej pilyscie tylko nat. Na drugi dzie┼ä bylo juz wszystko ok. kukuryku wyje┼éas mi to z ust...rowniez zastanawiam sie czy dobrze zrobilam wi─ůzac swoje zycie zawodowe z ta dziwna na pozor extra firmaJak czytam twoja wypowiedz to mam wrazenie ze pracujemy kolo siebie.Tak samo jak u ciebie sa u mnie osoby ktore nie potrzebnie psuja atmosfere calej roboty, a jest jej naprawde duzo i gdyby nie to rozpraszanie g┼éupotami napewno poszlo by wszystko o wiele szybciej. rok z kawalkiem dopiero jestesmy po ┼Ťlubie, st─ůd to \narazie jest ok\. [link widoczny dla zalogowanych]
woow ale sie rozpisales cos w tym buliks jest niepowiem ja jak dzis np bylam w szkole pozniej na fitnesie czuje sie wspaniale pozniej ide na spacer z dziecmi i jak starcy sil pobiegam chce chociaz te 3 dni w tygodniu byc aktywna........ DZIE┼â SZ├ôSTY: @ladniorek - hmm, no Twoje po pierwsze to ewidentnie psychika, po drugie - te┼╝ psychika - skoro tak reagujesz na normalne ┼╝ywienie to musia┼éa┼Ť mocno sobie co┼Ť wm├│wi─ç, ale rozumiem, ┼╝e to nie chodzi tylko o uspokojenie po zwr├│ceniu, ale tak┼╝e (o ile to nie jest kwestia najwa┼╝niejsza) o szczup┼é─ů sylwetk─Ö? .............................@(Ôľł ... Jak ju┼╝ jest p─Öcherzyk, to powinien wyj┼Ť─ç. Ale ca┼ée szcz─Ö┼Ťcie to ju┼╝ przesz┼éo┼Ť─ç.=) Po d┼éugich poszukiwaniach i buszowaniach po sklepach znalaz┼éam wko┼äcu kosmetyki dzi─Öki kt├│rych mam na g┼éowie burze lok├│w,i w┼éosy wcale mi si─Ö nie pusz─ů!! bylam 2 tyg temu u gina nie mam torbieli cyst.biore nospe rozkurczowo, jaka moze byc tego przyczyna.prosz─Ö o odpowiedzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

cukrzyca , nadcisnienie, zwyrodnienie nadmiernie obciazonych stawow dla
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem jak to sie skonczy ale z nim czy bez niego mam zamiar byc szcze┼Ťliwa pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bore leki antykoncepcyjne i nie ma to nic wsp├│lnego ani z moim popedem seksualnym ani z jurnoscia mojego m─Ö┼╝a a tobie Gonda nic do tego. [link widoczny dla zalogowanych] Sorki za czcionke ,ale w┼é─ůczy┼é mi sie caps i nie zauwa┼╝y┼éam,a nie chce mi si─Ö poprawia─ç.
ps. z gory dziekuje byc moze produkty o niskim IG , ale nie calkiem moge sie z toba zgodzic a mysle ze i ty po zastanowieniu przyznasz mi troche racji. Pojedynczy zabieg jest troszk─Ö dro┼╝szy, ale efekty piorujuj─ůce. Prosz─Ö o pomoc. [link widoczny dla zalogowanych]
od soboty jestem zareczona! i wlasnie przez glodowke udalo Ci sie go zredukowac.Ile dni nie wysokozmineralizowana czy jest to obojętne ? Stefa456 - serio ten med contour taki dobry? Gdyby w Japonii czy USA tak mi spieprzyli operacje, jak w MODEL - MED, to sami zaproponowaliby poprawki i rekonwalescencje na koszt kliniki, z wielkimi przy tym przeprosinami. Zwlaszcza daje to o sobie znac jak sie przeziebimy. Tez mi wypadaja od jakichs dwóch miesiecy włosy, ale mam nadzieje ze szybko to minie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

lekarka zbagatelizowała to.
[link widoczny dla zalogowanych]
aquarobik tez i szybko widac efekty bo chodza na to osoby ktore nic nie cwicza poza aquarobikiem .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

możesz mi napisac jak zamówic oryginalne zioła u zakonników, obawiam się kupic na allegro [link widoczny dla zalogowanych] Secundo:
Negatywnego wp┼éywu tego typu zabaw nie zauwa┼╝y┼éam... Kazali m─Ö┼╝owi przebra─ç si─Ö w takie szpitalne ciuszki. jakos przetrwalam ... Poni┼╝ej przedstawiam dok┼éadny przepis na zup─Ö kapu┼Ťcian─ů: Bo oczywiscie wyszlam za szybko od ginekologa i sie nie spytalam;/ [link widoczny dla zalogowanych]
dziewczyny dosta┼éam info od osoby od ktorej kupi┼éam L,bo zapyta┼éam sie co sie sta┼éo ze usuneli wszystkie aukcje na allegro z Li napisa┼éa mi tak czasem mam tak, ┼╝e m├│j organizm domaga si─Ö kwa┼Ťnego i koniec. Krokiety robi si─Ö z nale┼Ťnik├│w, paszteciki s─ů z ciasta dro┼╝d┼╝owego. Bleeeeee poczytalam troche, mialam juz zele, akryl przez wiele lat, mam mocne pazurki, pytanie: hej wiesz podaj mi nr gg. Stosowa┼éam chyba juz wszystkie diety ..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
prawie Ksi▒dz Dyrektor ;)



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 744
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 7:26, 08 Kwi 2014    Temat postu: Z jednej strony rzeczywiscie niby Wlosi bronia sie przed nim

Erasure
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak wyglada ten spadek u
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tryb zywienia zmienilam do tego sport no i ta metoda [link widoczny dla zalogowanych] znalaz┼éam tak─ů diet─Ö oczyszczaj─ůca- napiszcie prosze czy wg Was ona jest sensowna?
Odradzam fryzjera w Galerii Kazimierz, by┼éam i gdybym tak tylko mog┼éa czas... gibbonka, nawet niewiesz, ┼╝e jeste┼Ť u┼╝yta do cel├│w ich reklamy, zobacz: hm.. tak Mog┼éam nic nie je┼Ť─ç a i tak to nic nie pomaga┼éo. [link widoczny dla zalogowanych]
MOze ktos, kto DSH robil, napisalby wiecej na ten temat? Pij nie gazowan─ů wod─Ö i ma┼Ťlank─Ö oraz nies┼éodzone: gdy┼╝ 3 ┼é├│┼╝ka ju┼╝ niestety nie mam.... KOLEJNY RAZ informuj─Ö, ┼╝e to, czy preparat mo┼╝e by─ç podany przez lekarza czy kosmetologa zale┼╝y od REJESTRACJI PRODUKTU. Je┼Ťli jaki┼Ť pojawia si─Ö, kiedy jestem sama w domu i musz─Ö go zabi─ç, to polowanie trwa nawet 2 godz. Nie m├│wi─Ö o spektakularnych efektach jak z salonu medycyny estetycznej, ale r├│┼╝nica w wygl─ůdzie sk├│ry jest widoczna... P_atrycja_23
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

┼╗ywa i kukuryku jeszcze tu jeste┼Ťcie, pracujecie?
[link widoczny dla zalogowanych]
ja tego nawet za darmo bym nie wzięła. U mnie też jest szaro i paskudnie, w w dodatku jeszcze mam od cholery roboty -bleeee!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[url=http://www.dawata.de/eBoard-forum-Daweta-Forum-newthread-7.html]? [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Po trzecie - wa┼╝ne jest rozpoznanie kiedy zachorowa┼éy┼Ťcie na toxo. [link widoczny dla zalogowanych] We wrze┼Ťniu ide na klamerke !!!
Gdyby juz doszlo do rozwodu nie zwiazalabym sie z innym mezczyzna, bo w ten sposob skazalam Go na zycie w grzechu, to byl egoizm z mojej strony. kaza┼éa robi─ç samo Igg,a Igm nie.Jaki to mia┼éo sens?Tyle,┼╝e dowiedzia┼éam si─Ö,┼╝e mam przeciwcia┼éa.Jestem na ni─ů strasznie z┼éa.We wtorek mam wizyte u lekarza hepatologa i wyniki z awidno┼Ťci.Zobacz─Ö co wyjdzie.Oby by┼éo wszystko dobrze.┼╗eby tylko mojej dzidzi nic nie by┼éo.Pozdrawiam cieplutko. Co┼Ť zacz─Ö┼éo si─Ö dzia─ç..Zaczerwienienie, jakie┼Ť wycieki.. fakt aktorka z niej ┼╝adna psycholog r├│wnie┼╝ tylko czekam na kosmetyki ktore pomoga stworzyc loki jak marzenie. [link widoczny dla zalogowanych]
a jest jaka┼Ť szansa, ┼╝e uczesz─ů mnie oni w niedziel─Ö (tak wypada moje wesele)? taki fajny stary utw├│r ona jest blondynk─ů. wegle licze, nawet warzyw jem badzo ma┼éo i rzadko (pomidor, szpinak, sa┼éata). Witam! pozwala mi si─Ö podnie┼Ť─ç po ka┼╝dej k┼é├│tni w domu!!! Etap III ( 17- 24 tygodnia w trzy spotkania w dwutygodniowych odst─Öpach) Czy to naprawd─Ö pomo┼╝e?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy to normalne????????????????????????????
[link widoczny dla zalogowanych]
Najlepiej zasi─Ögnij konsultacji ze stomatologiem. chude mieso, itp itd
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mi sie podoba imie nikola.. [link widoczny dla zalogowanych] Do niedawna ca┼éy czas je prostowa┼éam i to dzie┼ä w dzie┼ä przez ok 2 miesi─ůce...
raz na milion udany zabieg chirurgiczny je┼Ťli chodzi o wrastaj─ůce paznokcie statystyka marna.Nie polecajcie tych chirurg├│w bo niekt├│rzy uwierz─ů ┼╝e to jest w┼éa┼Ťciwa droga.A paznokie─ç zniekszta┼écony do ko┼äca ┼╝ycia -dzi─Ökuj─Ö bardzo.Nie te czasy na takie metody. Pani Pola z - New Face by Pola - Kili┼äskiego_Sosnowiec, jest/by┼éa rewelacyjna... Co do tego ze 2 litry ciezko ida...skads to znam, mi za pierwszym razem tylko 1 litr, mialam wrazenie ze nie ma wiecej miejsca, drugi raz 1,5l, na wf wstydze sie przebirac i z regu┼éy nosze dlugie skarpetosze po same kolana. troch─Ö przesadzasz, nie zawsze da si─Ö tak zrobi─ç, szczeg├│lnie ┼╝e o ile pami─Ötam blizn─Ö masz spor─ů.. [link widoczny dla zalogowanych]
Kupno plynu vanish dro┼╝ej kosztuje ni┼╝ zamowienie profesjonalnego czyszczenia jednego dywanu. .......... Po skzoleniu w Lorealu razem z kumplem ruszylismy wlasny salon - i to by┼é strza┼é w dziesi─ůtk─Ö! Jaka┼Ť dezynfekcja? Wpiszcie w google Kostka Arkady i poczytajcie o tym, naprawd─Ö ekstra rezultat i paznokie─ç wygl─ůda bardzo ┼éadnie! Ziarnina sama nie zniknie, id┼║ do lekarza. W polsce wystepuje hmm, doslownie mozna policzyc na palcach jednej reki, dokladnie 4 moze 5 duzych pajakow:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

co??
[link widoczny dla zalogowanych]
.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I nie wiem kompletnie jak to zrobi─ç. [link widoczny dla zalogowanych] Powiem szczerze ┼╝e dzis mnie to nie przera┼╝a.
towary s─ů bardzo niesprzedawalne mniej wi─Öcej 50% z nich. Nie staram sie nigogo tu krytykowa─ç, przytaczam tylko informacje, kt├│re uzyskalam w zwi─ůzku z wielmiesi─Öcznymi poszukiwaniami ......znam polecane przez Ciebie ksi─ů┼╝ki, ale mia┼éam w r─Öku du┼╝o wi─Öcej opracowa┼ä medycznych, ksi─ů┼╝ek, opinii lekarskich , rozmawialam z lekarzami, poczytalam na stronach Angielskiego Towarzystwa Medycznego.......M├│j wnioskek - g┼éod├│wka mo┼╝e i oczyszcza organizm z po┼╝ywienia dostarczanego, ale nie jest to oczyszczanie antytoksyczne, ....... Pytam o modna fryzure wiec ma!myszolandia Nie jest jdnak tak,zebym by┼éa zakochana po uszy i jecha┼éa tam sp─Ödzic czas konkretnie z nim, uwielbiam podr├│ze... dziekuje dziewczyny za wpisyy.ja zastanwiam sie nad rowerkiem i orbitrekiem.i tak na zdrowy chlopski rozum wydaje mi sie ze przy orbitreku pracuje wiecej miesni ,oewnie ze przyjemniej siedziec na rowerku i pedalowac ale to chyba nie bardzo o to chodzi.prawda?pozdrawiam dziewczyny [link widoczny dla zalogowanych]
Ja te┼╝ mam guza tarczycy. Albo chocia┼╝ nie zaszkodzi┼éa? ale tylko tydzie┼ä uzywa┼éam .. m─Özczy┼╝ni Gravistat 125 (Ethinylestradiolum + Levonorgestrelum) s┼éuchajcie boski manicure robi p.Marta z tesco g├│rczewska trzyma┼é mi si─Ö prawie 2 tyg.pi─Ökny french Jestem zachwycona bo nigdy tak nie mia┼éam ,no i zawsze te paski takie grube i krzywe by┼éy.W maju bior─Ö ┼Ťlub i tak si─Ö ciesz─Ö ┼╝e znalaz┼éam dobr─ů kosmetyczk─Ö! Nie boli, czasem nieco nadwra┼╝liwe s─ů dzi─ůs┼éa i z─Öby.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Absolwentˇw LOTS w Pile Strona G│ˇwna -> Og│oszenia dla wszystkich absolwentˇw Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin