Forum Forum Absolwentˇw LOTS w Pile Strona G│ˇwna Forum Absolwentˇw LOTS w Pile
Forum Absolwentˇw LOTS w Pile
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

i czy osob─ů z hirsutyzmem tez pomaga ??

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Absolwentˇw LOTS w Pile Strona G│ˇwna -> Og│oszenia dla wszystkich absolwentˇw
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
prawie Ksi▒dz Dyrektor ;)



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 744
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 22:19, 09 Kwi 2014    Temat postu: i czy osob─ů z hirsutyzmem tez pomaga ??

W tej chwili trwaj─ů badania nad zawarto┼Ťci─ů amfetaminy i jej pochodnych i opioid├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
wazyłam sie moja waga wskazała 0,5 kg wiecej;(;( dlaczego???
[link widoczny dla zalogowanych]
przebijanie kolczyka wcale nie boli tak bardzo a przynajmnjeij mnie....mnie bolalo tylko wbicie igły w pepek a potem jush nic...wiec jesli nie mash jescze kolczka to poleacam!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
LUDZIE...
Ale jak tylko wr├│ce odrazu wam opisze,czy boli jak robi─ů itp.
[link widoczny dla zalogowanych]
4.Przeci─ůzenie nadgarstka spowodowane wykonywan─ů praca b─ůdz aktywno┼Ťci─ů fizyczn─ů - ci─ůg┼ée ruchy skr─Ötne, stale utrzymywane zgi─Öcie grzbietowe podczas wykonywania pracy.
[link widoczny dla zalogowanych]

;_)))) [link widoczny dla zalogowanych] Kochany (a) Gutto.
na maila nawet ^^ :* JA ZGODZILABYM SIE Z WYPOWIEDZIA TEGO GOSCIA ,KTORY NAPISA┼ü ZE TO MOZE BYC OD KOMPUTERA,JA MAM TO SAMO DRETWIEJA MI PALCE PRZY LEWEJ R─śCE,BOL NIE DO WYTRZYMANIA-KOSZMAR I ZAUWAZYLAM ODKAD ZACZELAM KORZYSTAC Z KOMPUTERA ZACZE┼üY DRETWIEC,PALEC SERDECZNY I MA┼üY JUZ MAM NIEDOW┼üAD MAM PROBLEMY ZEBY COS UTRZYMAC W LEWEJ RECE,BYC MOZE TO WSZYSTKO JEST OD KREGOS┼üUPA,ALE U MNIE ZACZE┼üO SIE ODKAD ZACZE┼üAM SIEDAC DO KOMPUTERA Prosz─Ö napisz u kogo si─Ö ┼Ťcina┼éas w BK? mnie brzuch bolal bardzo dlugo. Fryzjerka kt├│ra uczy┼éa mia┼éa strasznie olewczy stosunek do uczni├│w ci─ůgle wychodzi┼éa i w┼éa┼Ťciwie wgl nas nie kontrolowa┼éa, nigdy jej nie by┼éo kiedy chcia┼éy┼Ťmy o co┼Ť zapyta─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
1 g┼é├│wka kapusty w┼éoskiej lub bia┼éej Mo┼╝na zej┼Ť─ç z czarnego koloru na jasny br─ůz lub ┼Ťredni blond. wiec biore sie ostro do roboty !!! jak mysle ze jakisi tygrzyk paskowany mnie urzarl,to asz sie tszese ze taki mi wlazl na noge,a co dopiero wsadzil mi kly w noge i jad ,mi wlal? zw┼éaszcza w okolicach aparatu.. Jak d┼éugo b─Ödziesz czeka─ç? Ja siedzialam ze slownikiem i komputerem codziennie.
[link widoczny dla zalogowanych]
mam pytanie:
[link widoczny dla zalogowanych]
2.B├│l i dr─Ötwienie r─Öki - nasilaj─ůce sie zw┼éaszcza w godzinach nocnych
Tam fryzjerzy s─ů kreatywni.
[link widoczny dla zalogowanych]

jaki┼Ť gigant cholercia!!)u mnie w domu to by┼éam w takim szoku ┼╝e wzi─Ö┼éam dziecko pod pach─Ö i ucieklam z domu!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
chod┼║ tu natychmiast M├│j braciszek jest ksi─Ödzem od 4 miesi─Öcy Urody (tak jak mnie) Mu nie brakuje Takich panienek kt├│re codzienne wysy┼éaj─ů Mu 25 maili i zapychaj─ů Mu skrzynk─Ö w kom├│rze jest przesz┼éo setka (pr├│bowa┼éam kiedy┼Ť liczy─ç ale mnie wy┼Ťmia┼é ) Do wszystkich te┼╝ u┼Ťmiecha si─Ö szerkooo Ale tak ja m├│wi, to s─ů kole┼╝anki, o kt├│rych mi┼éo jest Mu wiedzie─ç ┼╝e istniej─ů i to wszystko.
Jakie tabletki bierze sie po usunieciu całej tarczycy??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A na tytan nie!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

anoreksjee??? [link widoczny dla zalogowanych] stosuj─Ö wspomniane Osmo do wlos├│w suchych i zniszczonych z serii deep moisturising, i zamieniam je z Joanna z serii z apteczki babuni.
My mamy wsp├│lne-nie wyobra┼╝amy sobie,┼╝eby mog┼éo by─ç inaczej Wi─Öc i┼Ť─ç mog─Ö? Naprawd─Ö podziwiam Ani nie nie kr─Öc─ů, ani nie chc─Ö wyprostowa─ç, mam jakie┼Ť dziwne prze┼Ťwity, kompletnie nie umiem sobie z nimi poradzi─ç. Wi─Öc kiedy dotarli┼Ťmy na Izb─Ö Przyj─Ö─ç by┼éam z moj─ů torb─ů lekko przekrzywiona w lewo(torba, po wst─Öpnym zwa┼╝eniu i okre┼Ťleniu gabaryt├│w mia┼éa co┼Ť ko┼éo 3 kilo). [link widoczny dla zalogowanych]
Moze tez pracujesz w MODEL - MED? Przetrzymaj - zn├│w zacznie spada─ç. i przerwa w ─çwiczeniach-z┼éapa┼éam przezi─Öbienie-mam nadziej─Ö, ┼╝e to nie grypa:[,,,,,, Potem by┼é Lexotan .. Ten mechanizm mo┼╝e odpowiada─ç za utrzymywanie si─Ö wysokiego poziomu glukozy we krwi po t┼éustym jedzeniu i kawie, podkre┼Ťlaj─ů autorzy pracy. - french + 4zl calosc Zakwasy sa drugi dzien wiec jest dobrze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
haha to Was rozczaruje :/ mam 16 lat, jestem w trzeciej klasie gimnazjium i mamy w klasie jedna Nikole ( i nie jest to dziecko z patologicznej rodziny alkoholikow !!
trwal pol roku wiec to i tak sporo czasu...tak mysle a z tego co wiem niektorzy pracodawcy uwazaja ze nas duzo nauczyli a sa tacy co chca pokazac ze jestesmy glabami a chodzi o to ze poprostu jeszcze im szybko niemozemy nabijac kabzy...no tak....takie sa realia w naszym kraju....kasa...kasa...kasa a to jest zawod w ktorym trzeba powoli rozwijac kreatywnosc i pewna dokladnosc a do tego trzeba madrego pracodawcy!
Nie chcia┼éabym by─ç z┼éo┼Ťliwa nadmiernie, ale twoja wiedza jest niepokoj─ůca.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wszystkie s─ů tu mi┼éo widziane
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja te┼╝ mia┼éam przygod─Ö z paj─ůkiem k─ůpa┼éam si─Ö wtedy w brodziku si─Ögaj─ůc po myd┼éo zobaczy┼éam go by┼é w┼éochaty czarny i mia┼é skorup─Ö nie patrz─ůc na nic zwia┼éam do pokoju a tam drugi pajak na ┼Ťcianie my┼Ťla┼éam ┼╝e oszalej─Ö ale by┼éam sama a by┼é pu┼╝ny wiedz├│r wi─Öc musia┼éam sobi─Ö jako┼Ť z tym da─ç rad─Ö wi─Öc wzie┼éam papcia i chcia┼éam go zabi─ç ale si─Ö nie da┼éo bo mia┼é skorup─Ö lecz wko┼äcu go zabi┼éam a ten drugi co siedzia┼é w brodziku ach jako┼Ť nie mia┼éam odwagi go zabi─ç wi─Öc wzielam r─Öcznik i zatka┼éam wszystkie miejsca z kt├│rych m├│g┼é by on wyj─ç┼Ť a na drugi dzie┼ä byli ju┼╝ moi rodzice wi─Öc go zabili a ja kupi┼éam jaki┼Ť preparat na paj─ůki i zawiesi┼éam go na wszystkich ┼Ťcianach cdodam jeszcze ┼╝e jeden taki preparat kosztuje 20 zl.wspu┼éczuj─Ö tym kt├│rzy mieli takie przygody
[link widoczny dla zalogowanych]
. I jak to wytlumaczycie obroncy light??
przy piciu sokow i jedzeniu warzyw.
[link widoczny dla zalogowanych]
dzieki peonia, juz coraz lepiej po akupunkturze, spalam 6 godzin
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wystarczy tam pojechac, przywiezc je i sprzedac tu w Kuwejcie - przekonywala. [link widoczny dla zalogowanych] Od godziny 12 do 13 lub nawet 14 tam si─Ö NIE PRACUJE.
u mnie tak te┼╝ by┼éo, tylko ta zemsta mu nie wysz┼éa, bo przyszed┼é w ┼Ťrodku dnia i usiad┼é na ┼Ťrodku pokoju i go zabi┼éam Banan u mnie dzia┼éa n akup─Ö przyspieszaj─ůco... Przyjecha┼éam do domu i podczas kapieli krew zacz─Ö┼éa spod niego lecie─ç. bede czekac Jemy tyle ile mo┼╝emy. [link widoczny dla zalogowanych]
jezeli chodzi o dr.Filipiuka to radze trzmac sie od niego z daleka!!!Stwierdzil u mnie nadzerke ktorej nie bylo i namawial na zabieg- wymrazanie(200z┼é), z tego co wiem nie jestem pierwsa osoba oszukana przez dr. Ja bym chcetnie spr├│bowa┼éa.... [link widoczny dla zalogowanych] No ok zdj─Öcia s─ů retuszowane, gwiazdy bez makija┼╝u wygl─ůdaj─ů gorzej, to dlaczego podczas jaki┼Ť imprez np. Chcia┼ébym je mie─ç w lepszej jako┼Ťci, ale nie znam tytu┼éu tych utwor├│w. Ale czemu dzieci maja na tym cierpiec? jak sie czyta ten skr├│t h&m i skr├│t a&c.Dzieki za pomoc
[link widoczny dla zalogowanych]
witam.
czesc
wybudzenie po pierwszym zawolaniu pani anestezjolog odrazu mowilam i juz nie przestalam hahaha na sali juz bylo super a w domciu juz 29 stycznia .
Ja biore L po ┼Ťniadaniu razem z tabletkami na cellulitis-cellasene (biore drugie op.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
To co meni denerwuje to ejst to ┼╝e po pewnym czasi ezaczyna skrzypie─ç i trzeba go oliwi─ç a to strasznie brudna robota.

czesc
[link widoczny dla zalogowanych]
ciotka nie ┼éapie o co chodzi,ojoj pani zaraz urodzi, to nast─Öpna ,po jakim┼Ť czasie przypomnia┼éa sobie ┼╝e sk─ů┼Ť je zna-zreszt─ů us┼éysza┼éa jak rozmawiaj─ů z po┼éo┼╝n─ů ,to by┼éy dziewczyny kt├│re uczy┼éa kiedy┼Ť w szkole- pracowa┼éa jako nauczycielka ,a potem te jej podopieczne w kilka posz┼éy do szko┼éy piel─Ögniarskiej i mia┼éy wtedy praktyki.Rodzi┼éa jak jeszcze nie pytano o zgod─Ö na praktykantow ,wi─Öc kr─Öci┼éy si─Ö podczas jej pobytu na porod├│wce. kiedys pr├│bowalam adipex i tak mia┼éam( b├│le g┼éowy i szybkie bicie serca) ale i tak ─çwiczy┼éam, a po wysi┼éku wszystko sie normowa┼éo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
kurcze już nie wiem gdzie szukać tej piosenki normalnie załamka help me ????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Trafi┼é mi si─Ö facet, ale by┼éam tak zestresowana, ┼╝e by┼éo mi ju┼╝ wszystko jedno, cho─ç wczesniej chcialam i┼Ť─ç do kobiety.Chyba nie us┼éysza┼é mojego dobitnego jestem dziewic─ů, bo kilka razy pyta┼é, czy wsp├│┼é┼╝y┼éa, czy rodzi┼éam itd. [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam
Chocia┼╝ jak kiedy┼Ť mia┼éam tylko jedno dziecko to popo┼éudniami na zmiany by┼éo pe┼éno w naszych mieszkaniach, z s─ůsiadkami sobie podrzuca┼éy┼Ťmy i by┼éo fajnie jakby ci piel─Ögniarka kaza┼éa wyskoczy─ç przez okno te┼╝ by┼Ť wyskoczy┼éa? P├│┼╝niej pomo┼╝e ci przygotowa─ç wniosek skarg─Ö do s─ůdu ko┼Ťcielnego za ok. Przygotowanie jest wazne, ale wychodzenie jeszcze wazniejsze. Co do badan to w tej chwili nie potrafie Ci podac zrodel informacja byla w glownym wydaniu wiadomosci Tv i narobila calkiem sporo zamieszania.Przy okazji poszukam zrodel. [link widoczny dla zalogowanych]
jak sobie jeszcze cos przypomne to napisze ale pustka ..przysz┼éo mi do g┼éowy ze to chyba m├│j zo┼é─ůdek domaga sie jedzenia .. i duzo ruchu .. tabsy odstawi┼éam czu┼é─ům sie fatalnie mialam normalnie fazy ..... I nast─Öpny preparat jaki nale┼╝y stosowa─ç to naturalny preparat ukierunkowany na walk─Ö ze stresem, bo je┼╝eli chodzi o stres to nie zdajemy sobie cz─Östo sprawy, jak negatywnie wp┼éywa on na organizm, szczeg├│lnie przewlek┼éy.Preparat nazywa si─Ö PAX. Jeszcze nie odpowiedzia┼éam konkretnie, poza tym, ┼╝e jestem zaintetesowana t─ů prac─ů! w┼éasnie wydaje sie wysoka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ile i w jakim czasie?
http://f.kafeteria.pl/temat.php?id_p=3408440
[link widoczny dla zalogowanych]
A ja dzi┼Ť by┼éam na USG i uwaga,w ko┼äcu upragniona owilacja
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Absolwentˇw LOTS w Pile Strona G│ˇwna -> Og│oszenia dla wszystkich absolwentˇw Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin