Forum Forum Absolwentw LOTS w Pile Strona Gwna Forum Absolwentw LOTS w Pile
Forum Absolwentw LOTS w Pile
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Teraz pośladki mam jak ze skały, mięśnie brzucha na nowo

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Absolwentw LOTS w Pile Strona Gwna -> Ogoszenia dla wszystkich absolwentw
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
prawie Ksidz Dyrektor ;)



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 744
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland

PostWysany: Wto 21:45, 08 Kwi 2014    Temat postu: Teraz pośladki mam jak ze skały, mięśnie brzucha na nowo

Śniadanie:
[link widoczny dla zalogowanych]
ale celulitu nie zauwazylam. Jedz regularnie 3 posiłki dziennie lub 4-5 mniejszych, nie pomijaj posiłków i nie rób przerw większych niż 6 godzin między posiłkami.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale to sie chyba wiaze z podwojna praca - na dwa etaty ?
tez schudła ponad 30 kg ..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Szkoda mi bo bardzo go polubiłam [link widoczny dla zalogowanych] (róg Belwederskiej i Sobieskiego)
trudnościami z przełykaniem, albo właśnie bezsennością, albo brakiem koncentracji. )??? 1. Dziewczyny wyczytałam właśnie,ze atkins obniża sprawność intelektualną... My przez weekend odstawilismy takie lenistwo, ze az wstyd pisac ;P Mielismy sie przynajmniej spakowac bo jutro w nocy wyjezdzamy a nie udalo nam sie nawet walizek przytachac z piwnicy. [link widoczny dla zalogowanych]
Masakra... Konieczna jest pomoc terapeutyczna, bo nie leczenie tego typu zaburzeń może mieć tragiczne konsekwencje. sluchajcie powiem wam tak ludzie trzymajcie sie , odżywiajcie sie zdrowo podczas tych wszystkich zabiegów i ruszajcie nawet jak boli (chybaze macie stan zapalny ) trzymam za was wszystkich kciuki sama przez to przeszłam jakies 7 mc temu tez miałam wiele takich problemów jak wy . Czułam jednak jakiś wpływ na organizm. Wcześniej należało spakować swoje rzeczy gdyż po operacji nie trafia się na tą samą salę tylko na pooperacyjną i pielęgniarki przenoszą wszystkie rzeczy właśnie tam. ciekawe kto by zaplacil za wywalenie luster w forcie ..przeciez ta stara nadeta sto razy robiona wlascicielka by nie pozwolila na to ...ludzie ATM to komercyjne wampiry wszystko dla kasy a reszta a co tam reszta hihihihi No fajne, fajne
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Może za mało sie opalam albo za daleko mam twarz od lamp( trzymam w odległości około 0,5 metra).
[link widoczny dla zalogowanych]
dzieki za odp ale boje sie w sumie ..i jeszcze jak brzydko odrosnie paznokiec to juz calkiem nieciekawie czyli jest z***biście
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A oto i moja:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] s&file=viewforum&f=9&sid=dba62231b7d547c8cd8f68d47f5e614f [link widoczny dla zalogowanych] Mój Mąż wkrótce po tym jak dostał tę radę od kogoś, przypadkiem poznał mnie Niech i Tobie się poszczęści.
I Uważam że WYSUSZENIE ŚLUZÓWKI to dopiero jest PROBLEM ale jakoś nikt o tym nie huczy na forum !! Pozdrawiam Ja dzisiaj nieprzytomna chodzę, to pewnie, przez to ciśnienie. Natomiast jeśli chodzi o pomoc adwokata (czyli pełnomocnik, mecenas, który Ci pomaga) to przy bez orzekania każdy ponosi koszty swojego. Bardzo przyjemny i czuję się po nim komfortowo. [link widoczny dla zalogowanych]
gdy nadchodzi zmierzch wszystkie wyłażą z iglaków i zaczynają ucztę.. Nie łam się, przeciez nie będziesz tam do końca życia siedział. A osoby, które są jej przeciwne, właśnie potrzebują lewatywy najbardziej. takich jak my jest wiele, niestety ..Myrevin polecam Nie powiem Tobie,jak wygląda sprawa okres a operacja - najlepiej o tym rozmawiać z lekarzem,nawet w ostatnim momencie pytać!!!Nie o takie rzeczy w szpitalu pytają! może to za wczesnie, pomyslicie, ale sam wytrzymuje bez problemu po 1.5 godziny, ostatnim razem 2, i jakos nie przysporzyło mi to problemu, więc patrząc na mój wiek, to raczej z nim jest coś nie tak, bo nawet biorąc pod uwagę mnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Robert Pattinson-Bella's lullaby
[link widoczny dla zalogowanych]
Więcej...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
siemka!!!ja kolczyk mam 3 tygodnie ...

Jednak stwierdzilismy z rodzicami ze metoda Ilizarowa jest bezpieczniejsza, gdyz ta druga metoda mogłaby spowodowac iz ta prawa noga stalaby sie krotsza od lewej. [link widoczny dla zalogowanych] polece Marka Wegrzyna.GOSCIU ZNA SIE NA RZECZY.Ceny nie tak zwariowane jak w Warszawie.
Wszystko dawało tylko chwilowy efekt, faktycznie dopiero po trychologii i dobraniu odpowiednich preparatów do mojej skóry głowy włosy przestały wypadać. Tak wiem mogly by byc ladniesze ale pomyslcie jak by wygladaly jak motyle mimo ze mialy by jad kochalibyscie je za to co robia szkoda, ze tu zdjec nie mozna zamieszczac. Opieka nad dzieckiem u nas w mieszkaniu. julii, a Ty..? [link widoczny dla zalogowanych]
ja już mam stałego chłopaka a On tego nie może przeżyc Do mojego małego przyszła pediatra zaraz po porodzie, zobaczyła nalot na języku od mleka i bez zaglądania osądziła, że to pleśniawki. Chirurg wyciąl paznokiec z dwoch stron- nadaremno. a jak odeszłem to nawet słowa dziękuje nie powiedzieli. BOJE SIE, JAK TO WYGLADA????? tak jak pisalem cukier jest ,dyski wysunięte sa ,cholesterol też jest .. to obciągnij z połykiem aż po same kule
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jak dajecie radę z jedzeniem?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tak na marginesie to wszystkiego najlepszego
[link widoczny dla zalogowanych]
ps.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jak nosicie złe rozmiary każdy biust zniszczycie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Po nastawieniu nawet na najwyższy program nie wychodziłam z tego ani odrobinę zmęczona ani zdyszana ani nic. [link widoczny dla zalogowanych] zenada :/
Jeszcze raz polecam i pozdrawiam wszystkie osóbki zadowolone z pracy dr Bromy!! Odezwijcie się. a nie wiesz czy te uszka nie uczulaja bo wiadomo ze napewno to nie srebro Gdzie go trzeba naoliwic. C, delikatne peelingi do stosowania w domu, np. [link widoczny dla zalogowanych]
tylko ze ja mam takie włosy cieniowane do ramion i obciecia sie nie boje(byle nie na jeż). czy lekarz powinien powiadomoic mnie o takiej chorobie i kazać zrobić badania? Chciałabym zrobić sobie pazurki ale nie wiem czy żelowe czy akrylowe? Nigdy tabletki czy proszki typu Alli, Term Line, Alveo, Elvia, Lida, Linea, Sibutril, Sibutramin, Adipex NOVOSLIM, ASYSTORSLIM, Meridia i itp- trucizny. -corke Kaczynskiego (nie pamietam jak ma na imie) a możesz ty dziewczyno napisać o co ci chodzi, bo za nic nie kumam? tez popierniczę z Wami, Taktaczku - tylko to pozostało na słabomyślące osóbki
Rezultatem jest również lepszy sen, z wydłużona fazą snu głębokiego.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Więzadło poprzeczne nadgarstka jest to grube pasmo włókniste przyczepiające sie po stronie odłokciowej do kości grochowatej i haczyka kości haczykowatej, po stronie odpromieniowej przyczepia się ono do guzka kości łódeczkowatej oraz guzka kości czworobocznej większej.
mam niebieskie oczy i nakladam czarná sukienke, doradzcie cos,,
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Absolwentw LOTS w Pile Strona Gwna -> Ogoszenia dla wszystkich absolwentw Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin